سوالات متداول

0

مجموعه سوالاتی که ممکن است برای شما درباره سیستم مدیریت رسپشن پیش آید .

در صورتی که پاسخ سوالات خود را در این بخش پیدا نکردید، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی در صفحه " تماس با ما " با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

1- اطلاعات هتل در اختیار چه کسانی قرار می گیرد ؟

اطلاعات هتل ها فقط در اختیار مدیر یا مالک هتل قرار می گیرد .

2- چه تضمینی برای ادامه پشتیبانی شما وجود دارد ؟

تا زمانی که آن مجموعه ( هتل، هتل آپارتمان ، اقامت گاه ) سگمنت رزرو های خود را پرداخت کند پشتیانی بصورت رایگان انجام می پذیرد .

3- در چه هتل ها می شود نرم افزار را راه اندازی کرد ؟

از خانه های بوم گردی و هتل آپارتمان ها تا هتل های 5 ستاره .

4- مزیت رقابتی شما چیست ؟

1-  نرم افزار آنلاین 2- رزرو کاملا آنلاین 3- بدون نیاز به نصب و سرور 4- آپدیت خودکار نرم افزار 5- ارسال خودکار گزارش از سیستم 6-قابلیت مدیریت چندین هتل 7-قابلیت فعال کردن رزرو هتل برای آژانس ها و سایت های مختلف 8- حسابداری و انبارداری 9-راه اندازی سایت هتل و اتصال رزرو به رَک پذیرش  10-ایجاد انواع دسترسی مدیریتی در سیستم 11- امکان ایجاد کمیسیون های متفاوت برای هر فرد یا مجموعه 12-نمایش و فروش در اپ اندروید وios آیفون 13-کاربری آسان و راحت 14- کنترل و مدیریت هتل در خارج از مجموعه

5- به چه صورت لیست اماکن و لیست میراث فرهنگی ارسال می گردد ؟

با دریافت نام کابری و کلمه عبور مربوط به میراث فرهنگی و امکان و ثبت در سیستم بصورت خودکار لیست ارسال می گردد و نیاز به تنظیمات دستی نمی باشد .

6- آیا کار کردن با سیستم نیاز به آموزش دارد ؟

خیر ، ما سیستم را به نحوه ای طراحی کردیم که برای همه راحت و قابل فهم باشد .

7- در صورت قطعی اینترنت سیستم هم از کار می افتد ؟

خیر، در صورتی که اینترنت قطع شود باز هم سیستم وصل و قابل فعالیت می باشد .

8- آیا سیستم رسپشن حسابداری دارد ؟

بله می توانید چندین حسابداری را ایجاد نمایید .

9- در ایام شلوغی و کندی اینترنت کارکرد سیستم به چه نحوه است ؟

با وجود سروری قدرتمند کندی سیستم را نخواهیم داشت .

10- آیا اطلاعات ظرفیت اتاق های هتل توسط آژانس های گردشگری مشاهده می شود؟

اطلاعات در اختیار هیچ کس و یا شرکتی قرار نمی گیرد مگر اینکه مدیر سیستم به آن شخص یا مجموعه دسترسی دهد .

11- آیا استفاده از سیستم رسپشن در تعداد رزرو و بیشتر شدن مسافرین هتل تاثیر گذار است؟

بله ، هتل می تواند به آزانس ها اجازه دهد و با استفاده از موتور جستجو و تبادل سیستم بصورت B2B  و یا B2C

12- هتل یا آژانس می تواند سایت با عنوان هتل و با دامین اختصاصی داشته باشد ؟

بله ، جزئی از خدمات رایگان ما طراحی صفحه با مشخصات اختصاصی برای هتل یا آژانس می باشد .

13- آیا سیستم دارای فایل آموزشی می باشد؟

بله

14 -آیا دارای سیستم انبارداری و کنترل ورود و خروج کالا از هتل می باشد؟

بله

15- آیا سیستم بصورت خودکار پشتیبانی از اطلاعات را بصورت زمان بندی شده دارد؟

بله ، سیستم بصورت خودکار از اطلاعات هتل فایل پشتیبانی ذخیره می کند .

16- آیا  نرم افزار روی تمام ویندوزها  و سیستم ها قابل نصب است ؟

بله ، جهت اجرا و کارکردن با نرم افزار نیاز به سیستم سخت افزاری خاصی نمی باشد .

17- آیا استفاده از سیستم نیاز به تنظیمات خاصی در ویندوز دارد ؟

خیر

18- برای به روز رسانی نرم افزار باید هزینه مازاد پرداخت کنیم ؟

خیر ، نرم افزار بدون قطعی و هزینه مازاد بصورت خودکار آپدیت می شود بدون اینکه سیستم از کار بیفتد .

19- آیا امکان چاپ فاکتور ها با لوگو هتل یا آژانس وجود دارد؟

بله

20- آیا سیستم قابلیت مدیریت هتل خارج از مجموعه رو دارد ؟

بله ، مدیر هتل می تواند خارج از مجموعه به هتل خود دسترسی و آن را کنترل نماید .

21- یک نفر چند تا هتل و یا مجموعه را می تواند ثبت و کنترل نمایید  ؟

بی نهایت مجموعه اقامتی یا هتل را می شود در سیستم ثبت و کنترل کرد .

22- آیا می توان برای هر یک از پرسنل سطح دسترسی متفاوتی تعریف کرد ؟

بله مدیر می تواند برای هر یک از پرسنل سطوح دسترسی با عملکرد متفاوتی را ایجاد کند .

23- برای بروز رسانی و ایجاد آپدیت های جدید سیستم قطع می شود ؟

خیر ،سیستم بصورت خودکار و بدون نیاز به تنطیمات و یا قعطی آپدیت می شود .